Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Thursday 20 October 2011

SAKIT BELAKANG?


SAKIT BELAKNG SELALU NYA BERLAKU KEPADA ORANG YANG...

a)orang kuat bersukan..


b)orang yang lepas bersalin..


c) orang yang pernah jatuh..


dan lain-lain...


akibat nya..


- sakit yang amat sangat...


- kaki kebas.. atau bahagian lain..


-tak selesa dengan pinggang sendiri..


-tak boelh berdiri lama..


 dan boleh effect dalam kehidupan sehariannnn


apa yang aku nak kaitkan.. adalah.......


TESTIMONI  Sakit belakang?... 

waist nipper (bengkung) Premium Beautiful jawapannya.

Testimoni 1 (pengguna lelaki):
  • Sakit belakang yang saya alami disebabkan memandu kereta terlalu lama/perjalanan jauh mula-mula sakit sikit tapi akhirnya berlarutan hingga seminggu. Sakit yang terlalu kuat sehinggakan mengganggu tidur, saya terpaksa tidur sambil duduk untuk mengurangkan sakit.  Ubat tahan sakit sekadar hilangkan sakit untuk sementara waktu sahaja.
  • Dengan memakai 'waist nipper' (bengkung) Premium Beautiful sakit belakang saya berkurangan tidak lama selepas pakai.  Selepas 8 jam pertama pakai alhamdulillah sakit belakang hampir tidak terasa, selepas ulang pakai untuk hari kedua alhamdulillah sakit belakang saya hilang.
  • Saya jadikan amalan memakainya walaupun tidak sakit lagi untuk tujuan mencegah.  Pengalaman sakit belakang menyebabkan saya tidak lupa untuk memakainya terutama apabila untuk memandu jauh atau lama.  Keletihan dan sakit urat juga dapat dikurangkan apabila saya memakai  'waist nipper' (bengkung) Premium Beautiful.
  • Kebaikan lain yang saya dapat ialah perut tidak mudah merasa lapar.  Jika lewat makan pun tidak sampai pedih perut atau 'perut angin', sedangkan sebelum ini setahun sekali saya akan diserang penyakit gastrik.  Wallahu'alam.

.


testimoni 2: sakit belakang selepas bersalin..


-akibat penggunaan apidural.. selepas bersalin..saya

 selalu tak selesa dan sakit di bahagian 

pinggang..tugasan saya banyak terganggu akibat

 kesakitan ini... alhamdullilah.. selepas diperkenalkan

 dengan permium beutiful..sakit belakang berangsur 

hilang... 

- selepas 3hari primuim beutiful... ia memberi kesan

pada luka jaihtan bersalin dibahagian  perut..

selepas beberapa hari.. alhamdullilah.. ia beransur

 hilang.. dan saya semakin confident dan semakin

 bertenaga...

testimoni 3: 
-kerana terlalu lama tempoh menahan kesakitan sebelum bersalin..
saya mengalami sakit belkang yang teruk..setiap minggu saya terpaksa berurut dan memakan belanja yang besar.. selain dari itu.. migrain saya bertambah terukk..
-alhamdullilah. seleas beberapa hari penggunaan PB.. sakit belakang saya hilang dan migrain makin berkurangan.. tq... ;)

ini ada testimoni orang yang paling dekat ngn aku..

it true story.. 
nanti aku cerita kan pasal.. kes darah 

tinggi..

lagi dashyat testimoni nya...

sekarang musim rebate...

sapa yang ada cash lebih boleh la...

call aku.. kita tengok.. kot2 berkenaan kan?

bagi yang tak mampu.. tapi nak jugak..

still boleh..

tapi call me..to find best way to help u...

0124004623

nailofar_enhear@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List