Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Monday 2 July 2012

BLUE WORLD MANIA


seminar b.m.w berjalan dengan lancar nya...
majlis ilmu berjalan dengan sangat lancar...
pape pun...

Alhamdulillah... sangat bersyukur dan sangat bertuah kerana dipertemukan dengan insan2

 hebat dalam kumpulan ini. jutaan terima kasih buat pemimpin2 yang sangat saya sayangi cdm 
Cdm Cschan dan madam Lam, CDM Siti Rohana Yusoff dan CDM Azlan Deraman, pemimpin 
BMW yang dikasihi CDM Ramzi Abdul dan CDM Zalina Muhammad Zain di atas segala 
persiapan dlm menjayakan Seminar Mega - Excellent Enterprenuer - Bridge to Success. majlis

 yang membuka mata saya tentang bertapa pentingnya.. berimpaian dan bermatlamat jelas 

untuk berjaya dalam bisnes ni...

tak lupa buat pemimpin yang yang tak putus-putus memberi kata-kata semangat CDM kak yah.

 orang yang selalu menjadi penguat semangat diri CDM kamaliah hussin dan DDM abg lan di 

atas sokongan. tak lupa buat pemimpin yang paling hampir dengan saya.. dan tak pernah 

penat membantu saya.. bakal ddm syed abu bakar dan pasangan dsm kak atun...

terima kasih terima kasih dan terima kasih

kepada smua..

kerana selalu membantu.. menolong.
.
dan tak putus asa menujuk ajar saya...

Together Everyone Achieve More & Together We Will Be in London & Paris! Aummm!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List