Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Thursday, 12 January 2012

MAHARANI bukan ubat kuat wanita tau!!!

0


NAK BETULKAN STATMENT MY SIS


Ada ke dia cakap aku jaul ubat kuat..


hahahahah....


lawak tol la.. ini aku copy paste ayat my sIS piza 


Herba Maharani utk kesihatan wanita yg belum


 bekahwin/dah berkahwin.Kaedah altenatif utk rawatan 


keputihan serius,kesukaran utk hamil,herba terbaik utk 


amalan dlm pantang,melancarkan perjalanan darah dan byk


 lg.herba yang boleh diamalkan bersama pemakaian pb 




untuk kesan lebih hebat...




jangan ingat bukan untuk perempuan yang dah kawin ja 


tau..

tadibaru ja akak kat sekolah aku mintak maharani.. sebab 


anak dia preiod pain...


jangan pandang remeh pada period pain.. sebab ada kesan 


lain..


contoh nya BOLEH SEBAB KAN FIBROID...

its true and had many testimoni...

probility utk kena 'sis' sangat tinggi...

penggunaan maharani ini boleh mengurangkan kesakitan 

sekali gus boleh betulkan hormon.

dalam masa yang sama boleh merawat..sebab tu, maharani 

in jugak untuk perempuan yang lepas bersalin jugak.

sebab jamu ini tak panas.. rasa pun bukan nya berbau 

pun... biasa2 ja....

JANGAN TERLALU TAKUT MAKAN UBAT..
.
KALO DI SIMPAN LAMA2 BOLEH BERI KESAN.
.
BADAN KITA INI NAK GUNA LAMA BUKANNYA NAK GUNA 

UNTUK 2,3, TAHUN JA


SAPE NAK TAU LEBIH LANJUT

PM ME








maklumat tambahan
sumber: kak ma



Beijing Tong Ren Tang Te Zhi Bai Feng Wan
Ramuan utama: ‘Wuji’ (Gallus Gallus Domesticus), Cornu Cervus Nippon dan pelbagai jenis herba Cina yang bernilai.
Fungsi: memperkukuhkan kesihatan, melancarkan peredaran darah dan menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur.
Kesesuaian:
- Menyihatkan badan dan melegakan keletihan
- Menyelaraskan masalah ketidakselesaan semasa tempoh haid
Cara pengambilan: 1 pil sekali, 2 kali sehari, ambil bersama air.
klik di sini untuk Sijil Halal

Produk keluaran Beijing Tong Ren Tangyang menggabungkan 16 jenis ramuan
bernilai dengan pati ayam hitam sebagai ramuan utamanya.
Beijing Tong Ren Tang :
-Tanda perniagaan yang bersejarah melebihi 300 tahun
-Merupakan pembekal tunggal ubat-ubatan kepada kerabat Maharaja semasa
Dinasti Qing
-Tong Ren Tang Te Zhi Bai Feng Wan diperakui sebagai “Produk Terkenal di
China” pada tahun 1994
-Diiktiraf sebagai “Spesis Ubat Herba yang Terpelihara” pada tahun 1998
Beijing Tong Ren Tang Te Zhi Bai Feng Wan telah mendapat pengesahan HALAL
daripada China Islamic Association, Beijing yang diiktirafkan oleh JAKIM, Malaysia.
Fungsi-fungsi Te Zhi Bai Feng Wan :
-Melancarkan peredaran darah
-Menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur dan masalah ketidaksesuaian
semasa tempoh haid
-Menyihatkan tubuh badan, mengurangkan keletihan
-Meningkatkan sistem imunisasi, menguatkan kaki dan tangan
-Menyerlahkan wajah berseri dan awet muda
-Menyuburkan badan selepas bersalin


Tuesday, 10 January 2012

my BEST FREIND testimoni

0
entry ringkas dan simple....

my bff tu.. ada alahan seafood...
kalo silap makan...
ada lah ruam2 merah naek.. pastu tergaru2...
hihih..
after pakaia pb a few weeks...
dia boleh makan seafood macam biasa...

banyak kes da terjadi..
ada yang alahan teruk dengan seafood...
1st time pakai muntah2...
after that she can eat seafood with feel anything...

pelik kan?
tpai benar...
kalo setkt nk cuba 10minit pun boleh...

feel it first...

;)

pm me kay

Monday, 9 January 2012

renung DAN senyum...

0
its true story kay... bukan main2 tau..
ahks.. bertingkat2.. sekelip mata boleh hilang...
tapi yang penting dah pakai insayaALLAH SIHAT ;)

slim and safe

pm me...;)
 

Blog Archive

Blog List