Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Friday 12 August 2011

sapa SINI pernah kena Sengugut?

apa tu ye?
sapa yang pernah kena tiap2 bulan.. tahu lah apa perkataan tu..
yang pasti unutk wanita ja okayyyy..
aku ini bukan jenis yang selalu sengugut..
tapi bila kena ja..
satu ja lah cara nya..
minum air suam banyak2..
duduk diam.. tak pun tido...

tapi aku jumpa one of my friend..
dia selalu mengadu sakit sengugut..
one day, sis aku hulur dia satu ubat...
jeng jeng jeng..
selang sejam..
dia dah okay..
alhmdullilah..

aku pun start makan ubat ni waktu puasa..
dan aku nampak beza kalo aku tak mkn dengan makan..
badan aku jadi segar dan tak letih...
alhmdullilah....
nak tahu apa?
ni hah...


Beijing Tong Ren Tang Te Zhi Bai Feng Wan
Ramuan utama: ‘Wuji’ (Gallus Gallus Domesticus), Cornu Cervus Nippon dan pelbagai jenis herba Cina yang bernilai.
Fungsi: memperkukuhkan kesihatan, melancarkan peredaran darah dan menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur.
Kesesuaian:
- Menyihatkan badan dan melegakan keletihan
- Menyelaraskan masalah ketidakselesaan semasa tempoh haid
Cara pengambilan: 1 pil sekali, 2 kali sehari, ambil bersama air.
klik di sini untuk Sijil Halal
Produk keluaran Beijing Tong Ren Tangyang menggabungkan 16 jenis ramuan
bernilai dengan pati ayam hitam sebagai ramuan utamanya.

Beijing Tong Ren Tang :
-Tanda perniagaan yang bersejarah melebihi 300 tahun
-Merupakan pembekal tunggal ubat-ubatan kepada kerabat Maharaja semasa
Dinasti Qing
-Tong Ren Tang Te Zhi Bai Feng Wan diperakui sebagai “Produk Terkenal di
China” pada tahun 1994
-Diiktiraf sebagai “Spesis Ubat Herba yang Terpelihara” pada tahun 1998
Beijing Tong Ren Tang Te Zhi Bai Feng Wan telah mendapat pengesahan HALAL
daripada China Islamic Association, Beijing yang diiktirafkan oleh JAKIM, Malaysia.
Fungsi-fungsi Te Zhi Bai Feng Wan :
-Melancarkan peredaran darah
-Menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur dan masalah ketidaksesuaian
semasa tempoh haid
-Menyihatkan tubuh badan, mengurangkan keletihan
-Meningkatkan sistem imunisasi, menguatkan kaki dan tangan
-Menyerlahkan wajah berseri dan awet muda
-Menyuburkan badan selepas bersalin

testimoni... macam2 ada...
nanti au uploada lagi ye...
bila dah rasa perubahanmya..
aku tak takut nak cerita...

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List