Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Monday, 3 October 2011

aku punya IMPIAN BESAR

korang pernah ada impian tak?
impian... angan...?

aku ada banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sangat impian..
kadang2 tak tercapai akal pun ye..
SEKOLAH RENDAH
impian aku...nak kawin ngn prince a.k.a putera raja..
tengok ni..
hensem macam ni..
ahks...


pengaruh the caves of golden rosess...
<sekarng dah tayang balik... tv9 setiap ahad kul10 malam>

time dah sekolah menengah..
impian aku nak...
jadi cikgu dan bisnesswoman...
a.k.a.
SUPER TEACHER

macam dah tercapai ja...
yes.... ;)
alhamdullilah... kepada MU aku bersyukur...
terima kasih sebab anugerah kan aku insan yang sentiasa membantu aku...

bila dah masuk u..
impain aku.. nak bahagia kan my umi dan ayah aku..
ya ALLAH..kepada mu aku bermohon..
berikan lah aku kekuatan untuk menghadapi smua ini..


dan jugak kepada AYAH NGAH..
orang yang paling bayak menabur jasa.. dan menabur semangat kepada aku..
yang tak pernah marah.. sentiasa bersabar dengan aku..
aku berada disini.. semua nya keran dia.. dan kerana ibu bapa ku...
tak sabar nak balas jasa mereka...
korang macam mana?

impian biar besar...
impian biar tak logik..
sebab..impian akan jadi kenyataan.. kalo kita yakin dan usaha...
sebab ALLAH tidak akan mengubah nasib seseorang jika orang itu tak nak berubah....

CUBA tengok sejarah...
adakah orang yang masuk universiti.. orang yang 4flat berjaya?
semua nya DIRI SENDIRI..
sejauh mana kita  mengimpi kan sesuatu...
doa kan aku ye kawan2... ;)

jum kita sama2.. berimpian..

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List