Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Friday, 7 October 2011

barah PANGKAL RAHIM

barah kedua yang paling tertinggi di malaysia selain barah payu dara..
sekarang..
hampir setiap minggu aku dengar citer yang sama..
pasal kes kanser..
dari kes kanser payudara.. hingga ke kanser usus..
ini aku dengar dari dalam bilik guru ja..
bukan nya dari luar..
scary...

alhamdullilah..
bajet tahun 2013..
wanita yang nak suntikan hpv boleh dapat secara percuma...

we will see...

Apakah Tanda-Tanda Gejala Barah Pangkal Rahim?
  1. Lelehan faraj yang berair dan berbau busuk.
  2. Rasa sakit semasa melakukan perhubungan seks.
  3. Perdarahan pada faraj antara haid atau selepas perhubungan seks.
  4. Sebarang perdarahan pada faraj selepas putus haid.  sumber:http://ms.wikipedia.org/wiki/Barah_pangkal_rahim


why?
sebab nya.. korang search la..tapi yang aku rasa menarik dan tertarik..


kepada yang dah ada korset pb tu..
tak payah lah nk suntik2 ag..
insayaALLAH..
probility unutk mendapat kanser kurang..
dan anda makin sihat..
sebab.. jaring pada long gridle.
bagi ruang udara yang baik untuk kawasan bawah kita tu...
selain tu.. tarik segala keputihan.. 
yang boleh menyebabkan kita tak selesa.
tak pun probility untuk susah mengadung tinggi..
kalo keputihan terlalu banyak..

insayaALLAH..
so.. yang ada tu..pakai lah..
jangan simpan ja..

yang tak ada tu..
google dan seacrh...
apa itu premium beutiful..

tak pun.. pm aku ye..
no hal lah kalo setakat nk berkongsi..


0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List