Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Tuesday 3 July 2012

testimoni PREMIUM BEAUTIFUL

terlalu banyak testimoni yang menarik yang saya da jumpa
dan yang saya alami sendiri..


dan ini.. merupakan testimoni dari sebahagian customer pemimpin saya..
http://mohamedazlan.wordpress.com/2012/06/07/testimoni-korset-premium-beautiful/


kamaliah hussin.. yang paling banyak membantu saya dalam bisness ini..
walaupun pada mulanya.. kami tidak pernah kenal satu sama lain..
kini dia seperti kakak saya sendiri..
tersangat bersyukur...


u what to know more..
boleh pm saya di facebook atau,,
hubungi 012-4004623..
kepada yang berada di area banting... putrajaya.. kajang.. bangi.. ampang..
atau kawasan yang terdekat.. berminat untuk cuba pakai..
sanagat di alu-alukan..


cuma mahu berkongsi...
;)



0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List