Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Tuesday, 16 August 2011

kaitan fibroid.. vs fir?


jawapan untuk fibroid....


okay meh citer pasal.. f.i.r


FIR tu.. far infra red..
dalam erti kata ringkas.. time baby.. kuning..
selalu nya, kita akan jemur diorang kat bawah matahari kan?
waktu jam 8 samapi 9..
selain dalam cahaya matahari..
fir ada kat mineral..
kalo dari , corset Premium Beautiful ni terdiri daripada 35 lapisan benang Akwatek & Akwadyne yang disulam dengan batu kristal yang lebih dikenali sebagai BATU TOURMALINE


Batu Tourmaline ini adalah sumber semulajadi yang menghasilkan F.I.R (Far Infra Red Rays). Antara kebaikan FIR ini adalah:-
·         Mengaktifkan metabolisma badan
·         Melancarkan perjalanan darah
·         Detoksifikasi badan
·         Membantu membakar lemak
·         Membantu membersihkan hati dan ginjal
·         Membantu mengatasi masalah susah untuk tidur
·         Menyekatakan tona kulit
·         Membunuh sel-sel tak normal dalam badan (punca kanser)
Jadi jangan susah hati kawan2, ini infrared semulajadi..ok?

  Tourmaline Crystal

okay.. cuma nak highlight..

f.i.r bertindak untuk mengecutkan fibroid.. 
so how its work..
korang kan pakar sains..
cuba fikir.. 
 tengok ni..
tolong click untuk besar kan...

senang citer.. kalo nak tengok testimoni..
banyak kot.. tekan kat tenet..
sape2 yang agak2 nak tanya aku..
just call me...

i just want to share ye... mana tahu boleh tolong korang..
kita takkan tahu bila kita akan sakit..

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List