Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Tuesday 16 August 2011

meh nak STORY..

actlly aku dah 2bulan pakai korset ni..
dan kalo aku tak jumpa menda ni..
confirm aku beli korset yang lagi mahal dari ni..
dan tak de function sangat..
gila kan?
aku kan ada masalh.. aset yang besar.. hahahah..
ops..
aku memang duk mencari korset pun.. dont ask me why..
then my sis lah bagi aku try menda ni..

so.. aku cuma nak share ja lah.. apa yang aku pakai ni...
lepas 2 bulan kesan yang aku nampak kat aku....
1. aku tak letih... ulang suara.. aku tak letih...
sapa2 yang kenal aku..
aku memang kuat berjalan.. cakap ja.. tapi.. bila aku start keje..
aku selalu.. rasa cepat penat sebelum kul12 lagi...
tapi lepas pakai ni.. memang tak berhenti lah kaki aku ni berjalan...
2. masalah darah rendah.. aku ni.. kalo tak makan lebih sikit.. 
mesti berpinar mata ni.. after aku pakai ni.. alahamdullilah.. darah aku okay...
puasa pun tak de maslah.. siap berjalan ja kejenya...
3. aku turun berat.. ahks.. rahsia tau.. hihihi.. banyak kot.. lalalala...
4. aku dapt tido dengan lena..
aku ni ada masalah tido yang kronik...kalo nak tido..
kena berangan dulu.. kena golek2 dulu..
sekarang.. letak ja kepala.. terus tido.. memang lena dan best...
this is my own testimoni..

aku tak jual pun.. cuma aku suka tengok cara akak aku ni..
memang semua nya.. testimoni depan mata dia...
aku cuma nak share ja.. menda yang baik kot..

selalu orang salah faham dengan korset ni..
sapa yang pakai nak cantik... aku tak sokong sangat..
tapi kalo nak sihat.. aku bagi..
sebab nya, 70% korset ni.... untuk kesihatan..
testimoni kesihatan memang banyak...
aku nak tunggu testimoni dari kawan baik aku yang pernah kena fibroid...

wait and see ye...


0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List