Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Tuesday, 27 September 2011

macam mana nak ukur...PB?

pb ni banyak ukurannya.. tak macam gridle biasa..
selalunya.. diorg cuma ada size s,m, L,XL...
tp,bila jadi macam ni
ada dua kemungkinan..
1.bila terlalu ketat..
memang sekejab ja lah pakai..
2.kalo terlalu longgar..
wat pe pakai gridel kan?
so.. kena sedang2 ja lah..
ukuran macam tu selalu tak kena dengan badan..
contoh..
ada yang pinggang kecil tapi pinggul nya besar..
so.. it need a spesific size..

cara nak ukur..
tp yang penting..
make sure..
orang lain yang ukur kan untuk kita tau..
kita kena guna.. tali inci yang ada cm.. bkn inci tau..


1.ukuran bahagian puncak breast (bust)
2.ukuran bahagian bawah breast (under bust)
3.ukuran pinggang (waist)
4.ukuran puncak bonbon (hips)

kalo tak dapat gambar kan..
nanti aku tunjuk kan gmabr nya ye...

just told me ukuran nya aja ye...


0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List