Friends

ENHEAR'S BEAUTY

ENHEAR'S BEAUTY

Monday 31 October 2011

berkulit GELAP----sembelit?

percaya tak kenyata aku ni?
hahaha... 
aku dah jumpa banyak testimoni pasal kes ni..
meh nak story sikit...



Sembelit ialah keadaan dimana kekerapan  membuang air besar menjadi kurang atau 
kesukaran membuang air besar.


so... segala benda yang sepatutnya keluar..
tapi tak keluar.. so jadi nya.. terkumpulah toksin dalam badan kita..


apa tu toksin?
toksin adalah bahan buangan dalam badan kita. Toksin berbahaya kepada badan kita. 

Toksin boleh dibahagi kepada 2 jenis. Jenis pertama ialah toksin dalaman, iaitu produk



 metabolik daripada kolesterol, protein dan karbohidrat. Selepas makanan dihadamkan, 


ianya akan menghasilkan urea, keadaaan kulit adalah berkaitan secara langsung dengan 


toksin dalam badan kita. Di samping itu, tekanan  iaitu toksin mental juga akan 


menyebabkan badan membuang toksin dan menjadi badan tak terkawal. sumber google..


aku adalah salah seorang yang memang bertoksin.. hihi..
aku tak de lah putih sangat,.. ye ke? hahah..
tapi.. bila aku pakai pb.. sehingga sekarang.. aku akan gatal selepas pakai..
selalu nya, pb tidak perlu di basuh untuk 4,5 ari. tapi kes aku..
aku kena selalu basuh sebb, fir dah react dengan toksin dalam badan aku..


sekarang.. gatal tu dah kurang..


sebab lain.... aku makan lactolite..
jangan cakap sebab aku nak kurus..
actlly, dulu aku ni makan segala apa yang ada..semua nak masuk perut..
pergg..
kira.. sistem penghadaman aku ni tak betul..
even lepasaku makan latolite..
memang tak macam orang lain.,
perut aku atau pun usus aku n... memang ada masalah...
kalo bila dah berbunyi..
satu dewan boleh dengar(time senyap lah)
kes ni berlaku time aku exam.. dan semua kawan baiki aku faham..
tapi alhamdullilah..everthing back to normal.. hihih...




okay.. 
go to testimoni:
bila akak ni makan lactolite..
lepas dia sebulan..penurunan berat badan..
dan juga kulit nya makin cerah..
serius.. aku lupa nak amik gmbr beforeand after..
tapi kalofikir kan betul jugak..
berat da dulu 98kg.. sekarang dah 66kg..
memang perubahan kulit tu memang nampak


kes ke dua..
akak tu allergic.. memang gatal2 dan agak gelap..
first time before dia pakai pb dan lactolite..
aku jumpa dia.. asyik mengaru ja..(maaf ye kak)
kesian palk.kulit dia memang sensitif..
tapi after 1 week.. kami pergi..
kulit dia dah okay.. dia dah takmengaru lagi...
alhamdullilah..
sukrang-kurangnya... kita usaha kan..?




check out this more


1 pack = RM158  25 paket (RM135*)
 *harga ahli


3 kotak RM474 free tubbytail shaker
kalo jadi ahli
3 kotak RM455 free tubbytail shaker


yuran tahunan ahli :RM50
3 kotak lactolite     : RM405
so,total                 : RM455


so.. if u interested.. just pm.. kay




0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

Blog List